Gå til innhold

Treningsprogram gutt 18 år


Anbefalte innlegg

Halla folkens!

 

Har gått på et treningsstudio rundt 1 år nå.. Må ærlig innrømme at jeg er litt slapp, mye av det kommer av at jeg ikke har noe bra program. Så jeg lurer da på om det er noen som kunne hjulpet meg litt igang å lagd et bra program? Som sagt så har jeg aldri hatt noe form for trenings program før, så hadde vært fint med en liten forklaring på hva slags apperat dere henviser meg til ikke kun navnet på det, fordi det kan jeg ikke!

 

Jeg drikker en 0.5l nesten hver dag, noe jeg nesten har sluttet med nå! Er kun hver fredag nå blitt.

Til frokost spiser jeg 2 brødskiver og til lunch 3 brødskiver så blir det middag deretter kveldsmat 2-6 brødskiver varierer veldig.

 

Jeg er rundt 1.80 høy veier 70kg, fins nærmest ikke fett på kroppen.

Planen er å få markerte muskler og kondisjon!(skal bli brannmann om 2 1/2år er planen, så tenkte å komme igang litt seriøst nå)

 

Jeg kan godt trene 4 ganger i uka hvis dere syns det er best.

 

Spør om dere trenger noe form for mere info.

Endret av Rekso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les nybegynner tråden.

 

Jeg er rundt 1.80 høy veier 70kg, fins nærmest ikke fett på kroppen.

Planen er å få markerte muskler og kondisjon!(skal bli brannmann om 2 1/2år er planen, så tenkte å komme igang litt seriøst nå)

 

Hvis du sier at du ikke har noe fett på kroppen så har du markerte muskler... Du skulle ha veid 10kg mer.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Les nybegynner tråden.

 

Jeg er rundt 1.80 høy veier 70kg, fins nærmest ikke fett på kroppen.

Planen er å få markerte muskler og kondisjon!(skal bli brannmann om 2 1/2år er planen, så tenkte å komme igang litt seriøst nå)

 

Hvis du sier at du ikke har noe fett på kroppen så har du markerte muskler... Du skulle ha veid 10kg mer.

 

sto jo at han VILLE ha markerte muskler, ikke HAR...

Lenke til kommentar
Men han sa også dette:
fins nærmest ikke fett på kroppen.

Som betyr at han ville ha hatt markerte muskler nå, er det ikke fett ser man musklene, uansett størrelse.

 

tull, selv om man ikke har fett på kroppen trenger man ikke å se musklene.

forskjellig oppbygning av kroppen vettu ;)

 

Hva mener du man ser da? Uten fettlag over musklene?

Lenke til kommentar

Da har de litt fett, samme som modeller som er syltynne, mueklene er nesten borte og de er myke over alt.

 

Uansett vil metoden være å bulke på kcaloverskudd sammen med trening i for eks 6 mnd for å så evt kjøre en deff i 1-2 mnd.

Da vil man ha økt massen, kvittet seg med overflødig fett og vil se markert/deffet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...