Audrine Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Jeg skal flytte og tenkte å bli kvitt alle CD'ene mine (som jeg ikke har hørt på på årevis), og har hørt at det finnes en msuikkbutikk i Kong Oscarsgate som tar imot(kjøper?) og selger brukte CD'er, filmer o.l. Stemmer dette? Evt. hvilke andre steder kan jeg få gittbort/solgt CD'ene mine til i Bergen?
Ekko Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Biblioteket hadde en ordnig for å låne ut CDer tidligere, vet ikke om de har fortsatt denne. Så har du jo fretex. Men da er det jo selvsagt snakk om å gi bort.
Audrine Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Skrevet 12. januar 2010 Biblioteket hadde en ordnig for å låne ut CDer tidligere, vet ikke om de har fortsatt denne. Så har du jo fretex. Men da er det jo selvsagt snakk om å gi bort. Fretex var et godt alternativ. Hvor i Bergen kan jeg levere til Fretex? Og tar de imot alle (pent brukte) CD'er?
Ekko Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 De har utsalgssted ved bystasjonen, i laguneparken og åsane. I tillegg hard e mottaksstasjoner rundtom, gå på fretex.no for å se hvor. Er ganske sikker på at de tar imot CDer, ihvertfall om de ser noenlunde pene ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå