thelomen Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hei, Skal ha ny mobil og nå tror jeg det står mellom Hero og Milestone. Hero får pluss for eget grensesnitt og Opera Mobil 10, Milestone får pluss for bedre kamera og full-tastatur. Jeg lurer på hvor avhengig jeg er av Motorola / HTC for oppgraderinger av firmware? Er jeg f.eks. avhengig av de for å få lagt inn Android 2.1 på et senere tidspunkt? Jeg er vel småredd for at Motorola er for små til å gi masse firmware-kjærlighet til Milestone (Motorola var nylig dømt nedenom og hjem inntil de lanserte Droid). Jeg kunne vurdert Nexus One men blir ikke så veldig gira på den av en eller annen grunn, dessuten er den ikke tilgjengelig gjennom en norsk nettbutikk akkurat nå, noe som er nødvendig siden jeg får tlf gjennom jobben. Jeg har ikke digitalkamera, så en mobil med ok kamera og geotagging er et pluss. Sånn sett er Milestone den klare vinneren her (av det jeg har lest av tester), men Hero ser nok ut til å ha et mye bedre grensesnitt ellers, og jeg blir lett frustrert av buggy og dårlig gjennomtenkte løsninger Noen innspill? Edit: linker + bilder Motorola Milestone: Expansys (nettbutikk) Forumtråd (Amobil) Phonearena (review) HTC Hero: Expansys (nettbutikk) Forumtråd (Amobil) Phonearena (review) Endret 12. januar 2010 av thelomen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå