Hareooo Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 HEI! Jeg har en compaq cq71 og jeg har ikke vasket på lenge! Det har samlet seg ting inni høytalerene og under tastaturet og på sjærmen, og på padden, men jeg aner ikke åssn jeg skal vaske den! Takk for sjappe svar! Og seriøse
osse-mon waits for alice Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Hei! Kjøp en boks med trykkluft på biltema/clas/databutikken og bruk den. Spray litt jiff vindusvask på en MYK klut og vask med dette. Tørk av med en tørr MYK klut
Hareooo Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Skrevet 12. januar 2010 Hei! Kjøp en boks med trykkluft på biltema/clas/databutikken og bruk den. Spray litt jiff vindusvask på en MYK klut og vask med dette. Tørk av med en tørr MYK klut Jeg må vaske UNDER tastaturet og .. (:
PerB Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Skru evt. av tastaturet. Er antaglig festet med skruer fra undersiden av PCen. Sjekk på nettet hvordan du gjør det.
osse-mon waits for alice Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Snu maskinen opp/ned, og se om noen av skruehullene er merket med et lite tastatur-bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå