Gunnita Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har problemer med at en del av min ekontakter ligger inne dobbelt og trippelt. Har gått inn på meny og vis og huket av for at kun telefonen skal være kontaktkilde (ikke google og sim) Har restartet telefonen, men de kommer opp igjen dobbelt og trippelt. Den eneste forskjellen jeg kan se er at enkelt av kontaktene ligger inne med facebook bilde, mens kontakt nr 2 på samme navn ligger inne med "privat" bilde som jeg har benyttet på gammel telefon og overført. Noen ide om hvordan jeg kan få fjernet duplikater uten å måtte slette 1 og 1. (Har 1445 kontakter i registeret)
arande Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg har problemer med at en del av min ekontakter ligger inne dobbelt og trippelt. Har gått inn på meny og vis og huket av for at kun telefonen skal være kontaktkilde (ikke google og sim) Har restartet telefonen, men de kommer opp igjen dobbelt og trippelt.Den eneste forskjellen jeg kan se er at enkelt av kontaktene ligger inne med facebook bilde, mens kontakt nr 2 på samme navn ligger inne med "privat" bilde som jeg har benyttet på gammel telefon og overført. Noen ide om hvordan jeg kan få fjernet duplikater uten å måtte slette 1 og 1. (Har 1445 kontakter i registeret) Forsøk dette først og fremst, Gå inn i kontaktlisten din - trykk meny > vis. Her kan du velge hvilken kilde du vil bruke. Sorry, leste ikke hva du faktisk hadde gjort her....beklager. Endret 11. januar 2010 av arande
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå