Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i ei jente


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_13

Hei

 

Da skolen startet i august ble jeg plassert sammen med ei veldig fin jente. Vi ble ganske fort venner og gjorde masse rart i lag fom feks. dra i svømmehallen, kino osv.

 

Etter et par uker ble jeg da forelska i denne jenta og fikk følelser ovenfor henne, og mange på skolen sier at vi passer i lag. Når det nermet seg jul skulle skolen arrangere juleball, så jeg hoppet bare i det og spurte om hun ville være med meg på ballet. Som hun pent takket nei til.

 

Og nå har jeg lyst til å bli kjæreste med henne, Så jeg spør dere : Hvordan skal jeg gå fram?? Hvordan skal jeg si det, og hvor??

 

Takker for alle svar.

 

Gutt 13 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Slik som dituasjonen din er, er det bare en ting å gjøre. Du må rett og slett spørre hun. Spør hun om hvordan utsiktene for at dere skal bli i lag er. Evt. kan du formulere det på en litt mindre kjeitete måte :)

 

Men som sakt, du må rett og slett bare spørre, få klarhet på teamet.

Lenke til kommentar
Men hvor skal jeg spørre henne??

og når??

og hvordan skal jeg få sakt det??

 

Hehe, nå vet jo jeg svært lite om livet ditt. Men det beste er å ta hun til siden. Ikke ta det hvis hun er med sine venner eller lignende, dere må være alene. Og hvordan skal du si det? Joda, med mindre du har taleproblemer, skal du få sakt det, så lenge du får hun for seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest gutt_13
Hvorfor ville hun ikke være med deg på ballen?

Hun var redd hva alle andre skulle si. :-/

 

Jeg tror jeg skal spørre om hun vill bli med i bassenget, for å så spørre henne da... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...