Gå til innhold

Spillverkets videoanmeldelser/ anmelder


Anbefalte innlegg

Et tips, dere burde kanskje lage en link eller et sted der dere legger alle videoanmeldelsene deres. Slik at man lett kan navigere til de. Samme med trailere.

 

Men til det jeg engentlig skulle gi tilbake melding på. Disse videoanmeldelse deres er av veldig laber kvalitet. Har sett noen få av de mostly for teh lulz. Men ta f,eks Punch Out anmeldelsen, stort sett alle andre har sagt at det spillet er bra. Men han bare pissa over hele greia, og jeg fikk inntrykk av at han ikke liker Nintendo Wii konsollen i det hele tatt. Det er kanskje litt dumt å ha en sånn person som anmelder spill. Også klager han/dere (vet ikke om fler anmelder ett spill) på mange ting som andre store sider som ign.com, gametrailers.com, gamespot.com gir spillet ros for.

Jeg synes bare at videoanmeldelsene deres har en laber kvalitet, skriftlige er ok. Jeg vet ikke om de er ment for å tas alvorlig eller ikke. Men hvis det er mening at det skal tas alvorlig, kanskje dere burde opperere med et poeng system.

En siste ting, hvordan filmer dere gameplay'et? For meg ser det ut som dere har plassert et kamera foran tven :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første først: vi har en egen fane for videoer i navigasjonsbaren. Der finner du både videoanmeldelsene og trailere. (Mellom forum- og artikler-fanene)

 

Videoanmeldelsene er jo nettopp for "teh lulz". For nøytrale, nøkterne vurderinger av spillene har vi de skriftlige anmeldelsene, hvor vi jo også har et karaktersystem. Det formatet vi har valgt for videoanmeldelsene våre egner seg dårlig for dype analyser. Det ville ikke blitt så mye lulz ut av det, for å si det sånn, mer zzzz. Så for å oppsummere: se videoene for teh lulz, les anmeldelsene for teh serious sh*t.

 

Dessuten øver Eirik seg på å bli gammel. :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...