skruffie Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Skrevet 2. januar 2010 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386173 er PSU prøvd å disable alt av addons? kan prøve det
skruffie Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Skrevet 2. januar 2010 Wow er bugged atm.. "there is no world of warcraft account bound to this battle.net account" Logget på for mindre en 20min siden .. Haha
skruffie Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Skrevet 2. januar 2010 (endret) Nå står CPU'en på 3000MHz får ikke stilt den tilbake :S Fikk endra den tilbake nå, men får ikke logga inn på wow.. hva faen.. det står at det ikke er noen world of warcraft accounts bundet til den battle.net accounten. Men får logga inn på acc management uten problem..>,> Prøvde Call of Juarez. Fungerte smooth. Uten lag Prøvde en trial account uten addons. ikke no lag so far. skal prøve i combat etc nå Endret 2. januar 2010 av skruffie
Ducktoy Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 Har selv hatt en del problemer med lagspikes i kamper etter siste oppdateringen, rekner med det er noen addons som tuller til ting da de er utdaterte og mistenker sterkt GearScore addonen jeg installerte nylig. Ang cpu-klokken; reset bios og den bør sette seg til default igjen. og bruk redigerknappen isteden for å quadruppel-poste.
skruffie Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Skrevet 2. januar 2010 (endret) Har selv hatt en del problemer med lagspikes i kamper etter siste oppdateringen, rekner med det er noen addons som tuller til ting da de er utdaterte og mistenker sterkt GearScore addonen jeg installerte nylig. Tror nok det var problemet, sykt irriterende. Tenkte ikke over det. Hadde den samme uien på den gamle pcen så regnet med at det skulle funke Jaaa, nå fungerer det. Stabilt over 100fps Takk for all hjelpen fra alle som postet her ^^ Endret 2. januar 2010 av skruffie
hsynneva Skrevet 18. januar 2010 Skrevet 18. januar 2010 Hehe takker for tipset om addon som fucket opp disse laggspikene, tenkte ikke på at det kunne være gearscore som gjorde at det lagga som et helvett siden jeg bare kopierte wow fra eksterne hdd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå