Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase: '99 Hyundai Coupè [Update 31.03.11! Nye felger, soting og lakk!]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøp kun herfra! ;)

Bra erfaring. :)

Også må du ha slike blanke blinklys. Det vil bli bra, og det skal jeg bestille neste gang. Philips Silver Vision eller Osram Diadem. Du finner de lett.

Endret av iHouse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har bursdag idag, så er det bare å gratulere fra min side! :)

Smooth med antatt levering på dagen du eventuelt får lappen, det blir saker! :) Men husk, ikke bli kjempeskuffa om du stryker, så ikke legg masse planer!

Opplevde nemlig det selv, og anbefales ikke!

Skrevet

Blir 18 idag, den 7:)

Takk for det!

Får håpe alt går i boks, men har en baad feeling angående oppkjøringa, å det har jeg alltid hatt.. Så har ingen forhåpninger, trur nemlig jeg blir å stryke.. Men får ta det som det kommer, står jeg ser jeg på det som en bonus!:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hej duuudes!

Sorry, har vært veeeeeldiiig sløv med å oppdatere dere!

Har skjedd en del nytt ;)

- Vintedekkene på (Daa-aah!) VELDIG fornøyd med Hakkapelita 7, og felgene kledde bilen ;)

- Xenon i nær-, og fjernlys. Fornøyd!

- Ny spiller! Kenwood KIV700. VELDIG fornøyd!

Så fikk jeg nettop LED-pærer til tåkelys/sprederne.. Ikke fått montert dette enda :)

Bilder kommer I MORGEN, det lover jeg dere :D

Skrevet

Hej duuudes!

Sorry, har vært veeeeeldiiig sløv med å oppdatere dere!

Har skjedd en del nytt ;)

- Vintedekkene på (Daa-aah!) VELDIG fornøyd med Hakkapelita 7, og felgene kledde bilen ;)

- Xenon i nær-, og fjernlys. Fornøyd!

- Ny spiller! Kenwood KIV700. VELDIG fornøyd!

Så fikk jeg nettop LED-pærer til tåkelys/sprederne.. Ikke fått montert dette enda :)

Bilder kommer I MORGEN, det lover jeg dere :D

Tror du glemte bilder! :thumbdown:

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Så litt på en 2002 Audi A6 hos en lokal forhandler, men var gått 200k så ble fort litt uaktuelt :p

Så skal vente til Mai/Juni, da har jeg ca 100 tusen i egenkapital, og kan lett ta lån på 100 tusen til å kjøpe A4, B7 karosseri ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Updaaaate! :)

Venter på time til lakkering av dørhåndtak, og bakfanger (Noen har skrapa borti :(), samt soting av ruter nå! ;)

Deretter skal jeg bestille powerfilter/åpent filter.. Ikke helt inne på dette, hva/hvor bør jeg bestille?

Å sist men ikke minst; bestilte felger og dekk igår! Røper ikke så mye, bare at de er i dimensjonen 205/40-R17 å blir (forhåpentligvis!) å kle bilen bra!

Klarte å knekke festet til lokket/midtarmlenet her om dagen :( Så det er løst og irriterende! :p Skal slire innom Clas/Biltema senere å se om jeg finner noen hengsler jeg kan skru fast å få det på stell igjen :D

Skal vaske bilen senere og se om jeg kan få tatt bilder, så kommer bildeupdate veeeldig snart :D

VET jeg har vært sløv med å oppdatere, å det forklarer kanskje grunnen til dårlig respons? :D

Skal hvertfall skjerpe meg, å håper på flere tilbakemeldinger og råd fra dere! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare en liten tilleggskommentar så jeg ikke blir misforstått her: Jeg mener ikke at det ble stygt med de felgene, bare at jeg syntes det finnes andre felger som passer bedre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...