Gå til innhold

IBM Aptiva drivere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gammel IBM Aptiva ( maskin type: 2137, modell E74 ). Det er en elkjøp :roll: pc fra 1997. Den ble levert med win95. Jeg har mistet cd'en med drivere til lyd og skjermkort (begge integrert). Å finne drivere på nett er lettere sagt enn gjort, har prøvd både IBM og Acer (h/k) uten hell.

Vet noen om en link til disse driverene, eller vil noen med identisk maskin legge disse ut?

H/K er et Acer V58XA

3D Rage II onboard skjermkort

Aner ikke hva slags onboard lydkort det er

For øvrig så har maskinen en AMD K6-300MHz, og den kom med 64MB SDRAM, og en 24 eller 32x cdrom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser HER så finner du ut hvilken type Aptiva du har enten ved å sjekke serienummer eller å laste ned et program som gjør sjekken for deg. Deretter skulle det være en smal sak å få tak i det du trenger av drivere på IBM sin hjemmeside.

Håper det hjalp.

:)

Skrevet

Ehm...

Jeg vet jo hvilken type maskin jeg har, skrev det jo i forrige innlegg, i tilfelle du ikke så det.

Jeg skrev også at jeg har vært på supportsidene til ibm og der ligger det bare ide/agp drivere, og der er ikke nevnt hverken skjermkort eller lydkortdriver, og det er disse jeg trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...