Gå til innhold

Http://home.no/ho-man <-- sjekk siten min ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehehe merk all driten jeg skriver om kameraet mitt da, også på de tidligere artiklene... det er et HP sucky diggis til 600 flis eller.no så jeg vet at det er sugent... kan dessverre gjøre no med det... skaffe meg bedre kamera seinere.... :shrug:

Lenke til kommentar
ehehe merk all driten jeg skriver om kameraet mitt da, også på de tidligere artiklene... det er et HP sucky diggis til 600 flis eller.no så jeg vet at det er sugent... kan dessverre gjøre no med det... skaffe meg bedre kamera seinere.... :shrug:

 

du kan gå 'litt' lengre unna når du tar bilder. problemet ditt er bare at du er for nært. allt er ute av fokus. "det er ikke alltid utstyret det er noe feil med" :D

Lenke til kommentar
ehehe merk all driten jeg skriver om kameraet mitt da, også på de tidligere artiklene... det er et HP sucky diggis til 600 flis eller.no så jeg vet at det er sugent... kan dessverre gjøre no med det... skaffe meg bedre kamera seinere.... :shrug:

 

du kan gå 'litt' lengre unna når du tar bilder. problemet ditt er bare at du er for nært. allt er ute av fokus. "det er ikke alltid utstyret det er noe feil med" :D

 

Noe i det du sier jah .. har digicam til 6 gærninger men allikavel får jeg bilder som er Rammeskeiv :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...