Znaky Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hei, Jeg leter etter et psp spill som jeg kan kose meg med lenge og vel. Trenger det til en togtur på rundt 12 timer til lørdag. Jeg har da en PSP Go så det må finnes på ps store. For min del står det mellom assassins creed, splinter cell, prince of persia. Kom gjerne med forslag. Jeg liker da også rollespill, men har sett på noen til psp og føler ikke det er sånne jeg liker. Jeg har MoHH 2. får gt gratis, pluss 3 andre gamle spill. skal velge buzz brain, echochrome og syphon filter. Jeg har lyst på et snike/sniper/hoppe rundt/slåss spill. Håper dere skjønner hva jeg leter etter og kommer med gode tips og grunner. Regner med dere har spilt det/prøvd det før dere kommer med forslag. Skal ikke koste mer enn 299,- Takk Endret 1. januar 2010 av Znaky
ListeKlovnen Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 GTA Vice City Stories & GTA Libert city stories Da har du spill til lang tid etterpå også! Det er så mange muligheter og du kan nesten gjøre hva som helst! Sterkt, STERKT anbefalt!
Znaky Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 GTA Vice City Stories & GTA Libert city stories Da har du spill til lang tid etterpå også! Det er så mange muligheter og du kan nesten gjøre hva som helst! Sterkt, STERKT anbefalt! Nå er det bare det at jeg er ikke så fan av GTA. Liker det å kjøre bil når noen har kommet langt Orker rett og slett ikke å gjøre alle de missionene.
HerrGhost Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Loco Roco spillene er et must når man eier PSP.
Znaky Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 Loco Roco spillene er et must når man eier PSP. Åssen spill er det egentlig? Aldri helt skjønt det, ikke prøvd. Hva handler det om, hva skal man gjøre, hva går det ut på?
thomassit0 Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg anbefaler God of War Chains of Olympus, beste spillet på psp på metacritic. Snart rundet det, utrolig bra.
Znaky Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 Jeg anbefaler God of War Chains of Olympus, beste spillet på psp på metacritic. Snart rundet det, utrolig bra. Det virket kult Kanskje jeg tar det.
ListeKlovnen Skrevet 2. januar 2010 Skrevet 2. januar 2010 GTA er gøy fra første start og du kan kjøre alle de beste bilene og motorsyklene (og sykkelen) helt fra starten. Missionene var relativt korte og tok ikke så lang tid (vil vel si kanskje 90 minutter og komme over til andre brettet) -gjør det, gjør det-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå