dr Gonzo Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Hei, trøbbel igjen! Denne gangen får jeg bluescreen og PCen restarter seg etter 20-30 sekunder. Dette medfører at jeg ikke rekker å tenke på hva som er galt engang. Virus? Hva kan dette være? Takker for svar
helsten2 Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Fra Microsoft: Bug Check 0x3B: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION The SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION bug check has a value of 0x0000003B. This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code. Cause This error has been linked to excessive paged pool usage and may occur due to user-mode graphics drivers crossing over and passing bad data to the kernel code.
dr Gonzo Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Skrevet 29. desember 2009 Jepp, jeg kommer inn i sikkerhetsmodus, men aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt feilen. Tips?
Sigurdl Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 (endret) Prøv å installere grafikkdriveren på ny, hva slags pc er det?? Endret 29. desember 2009 av Sigurdl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå