Gå til innhold

Squeezebox og digital signalkvalitet


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå i noen år hatt min Classic i bruk og er veldig fornøyd. Det jeg lurer på er om det er forskjellig kvalitet på de komponentene som brukes i de modellene som er ute når det gjelder overføring av det digitale signalet til forsterkeren? Eller vil det være det samme uansett. Tenker spesielt på Transporter i forhold til de andre utgavene, men også om det er forskjell mellom "budsjett" modellene. Jeg har en rimelig bra forsterker og ønsker å få det beste ut av den, og vurderer å oppgradere hvis det har noe for seg. Bruker kun coax til forsterkeren. Takker på forhånd for gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kjører digital ut er det ikke så veldig mye å hente på oppgradering. Fordelen med Transporter er at det er en ganske bra forforsterker-bit, og en meget habil digital-analog konverter. Det eneste som kan være å hente der er en enten en skikkelig bra jitter-resistent DAC(digital-analog konverter) eller en oppgradering av den interne klokken, slik at du kan synke opp klokken i skvisboks og mottakeren.

 

Hva slags utstyr bruker du? Eletronikk, kabling, høyttalere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...