Gjest lillemeh Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Hei. Jeg har hatt et problem som etterhvert har blitt så plagsomt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. For et par år siden slo jeg "ringtåa" på høyre fot, og legene tror den ble brukket. Jeg gikk på krykker et par uker og deretter gikk jeg vanlig igjen. Men tåa har gradvis blitt skeivere. Leddene på den funker ikke, den "vrir" seg så tuppen av tåa er bøyd mot langtåa, og hele tåa ligger under langtåa. DEt er så smertefullt noen ganger at jeg vudere å amputere for at det skal bli mindre smertefult å gå. Er dette en mulighet? hvilken andre muligheter er det?
Tommy Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Vil vel tro at legen din er bedre egnet til å svare på det enn random forumbrukere.
kris98 Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Besøk legen din, ja. Han/hun har nok litt bedre peiling på dette enn de fleste her.
V?rbris Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Å amputere ei tå grunnet store smerter kan sees som en smule overdrevet? Hva gjør man da med en uutholdelig hodepine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå