Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 (endret) Håla. Har nå bestemt meg for at nok er nok, og at jeg skal komme i bedre form og kvitte meg med øl-/, ost-/, chips/-, snop-/, & colatønna! Har tidligere gått ned ca. 10-15 kg i løpet av en periode på ett år (mye trening kombinert med mye løping) så jeg vet at jeg er kapabel... Det er dog lettere å gjøre det sammen med andre, så dersom noen er interessert i å benytte en gylden anledning er det bare å slenge seg på Jeg tenker da evt. at vi kunne ha opprettet et delt google-documents-dokument, hvor vi logger vekt i f.eks. ukentlige intervaller, samt deler fremgang, motgang og tanker under prosessen Jeg ser for meg å ha en tidshorisont på ett år, og i denne perioden gå ned fra ca. 97-99 kg til rundt 85. (Ja jeg vet at "vekt ikke er et skikkelig mål for "form"" og at alle har forskjellig idealvekt etc., men jeg tror at rundt 85-90 kg vil være en vekt jeg trives på) Men nå stikker jeg og varmer opp med en liten joggetur! Noen som slenger seg på? /Quinti. Endret 27. desember 2009 av Slettet-EkRmMDKFIU
Lindoniel Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Slenger meg på "en sunnere livsstil" her jeg. Kommer nok til å kutte ned på øl-/, ost-/, chips/. Kutte ut snop går greit, men ost, øl og chips er namnam! Så bare i helga, og sette en maxgrense der. Utenom det, trening og skikkelig kosthold.
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Hehe... Ost og øl og chips er namnam men ødelegger hele opplegget spør du meg :-) Har forsøkt meg på den derre "øll og chips i helga er ok", men ender opp med å bare holde vekta stabil da og ikke gå ned i vekt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå