Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSN fungerer ikke i Windows 7


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å avinstallere, reparere og generelt alt jeg kan tenke på. Har søkt rundt på nettet for å se om noen har en løsning på problemet, men finner ingenting!

 

Problemet er at MSN Messenger fryser helt. Jeg logger på, også går det alt fra 2-10 minutter før alt krasjer. Og da drar den med seg alle andre programmer også. Kjører oppgavebehandling og fjerner MSN, og alt annet fungerer som normalt igjen. Generelt så henger det seg samma om jeg kun kjører MSN, eller to-tre andre programmer også.

 

Første gangen jeg la inn MSN, så fikk jeg ikke logget inn. Fikk oppgitt at jeg skrev inn feil email eller passord, men begge var riktige. Sjekket flere ganger. Når jeg først FIKK logget inn, så har dette problemet pågått. Først bare innimellom, nå konstant.

 

Noen andre som har samme problem?

 

Jeg oppgraderte til W7 32-bit fra Vista 32-bit. Tok en clean install og formaterte begge harddiskene. Aldri hatt noen problemer ellers!

 

Kan virkelig trenge litt hjelp.. En smule avhengig av at MSN Messenger fungerer! Sukk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ser ut til at problemet ikke er helt ukjent hvertfall! Men jeg klarte fint å avinstallere programmet, noe denne personen heller ikke klarte.

 

Må kanskje bare vente på en ny versjon av msn? Merkelig dog, for jeg kjenner mange som har null problemer med sin msn på W7. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...