Hildeje Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Har lest sånn smått her men har ikke pløyd igjennom de 106sidene i en annen tråd her så jeg drister meg ut på egenhånd. Fikk omnia hd i julegave og kan jo ikke si jeg er heelt fornøyd Bildene er skikkelig grumsete og når jeg legger dem inn på pc er formatet helt feil - noe jeg så i den andre tråden også Men når jeg skal oppdatere telefonen ved hjelp av programvaren som fulgte med går telefonen i blåskjerm og alt stopper ved 27% og intet mer skjer. Ser den nye firmwaren ikke kommer før i januar men, går det ikke ann å fikse på dette før den tid?
Hildeje Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Skrevet 28. desember 2009 Har ringt samsung i dag - ingen hjelp ringt moobi- må sende telefonen inn til serverice samt ringt verkstedet til samsung uten å få noe hjelp der heller Går ut i fradet er bare å legge inn ny firmware, men når jeg prøver stopper den bare som nevnt over. ingen tips?
Bacchus Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Hvis du ikke allerede har forsokt det, saa "slaa av" eventuelle firewall/brannmur or antivirus program paa din PC foer du prover oppdateringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå