Gå til innhold

Har ikke lyst å legge meg...

MB2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig ikke lyst å legge meg. Har kosa meg masse med det som har vært av drikke her hjemme i kveld/natt/morgenen, og sett på ting og tang på PC'n. Vet jo at jeg egentlig "må" legge meg, men har virkelig ikke lyst. MEN - mulig samboeren kommer hjem snart, og da bør jeg egentlig være i seng, selv om han kanskje ikke skal ha noe å si i denne sammenheng... Dette er skikkelig fyllepreik, og jeg er vel mer på leting etter noe sosial kontakt enn noe annet...

Så - hvis det er noen der ute som har lyst å skrive noe morsomt så tar det gjerne imot.

Og fram til det går jeg å henter meg litt gløgg - som jeg har gjemt unna. Hehe! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forza 3 - vel, jeg er ikke noe gamer, så vet ikke hva det er. Spiller bare Battlefield 2 jeg - og Sims 3. Hehe!! Red bull hadde vært bra nå, spesielt hvis det hadde vært noe sterkt i den! hehe!!

Skrevet

Vel, har kosa meg i maaaange timer allerede, så en redbull med vodka hadde nok ikke slått meg ut. :) Det gjorde derimot gløggen... Har en musserende som frister, men er redd jeg blir sittende oppe ett par timer til med den. Og i løpet av den tiden er nok samboeren tilbake, og det blir ikke noe hyggelig møte... Valgets kvaler! :roll:

Skrevet

Legge seg er kjedelig, men du har vel rett... Kjip du er da! hehe!! En røyk til iallfall, og en svensk folköl! Hehe!!

Skrevet (endret)
haha, jeg og en kompis sitter som sagt å gamer Forza 3 og har tenkt å kjøre en all-nighter. Vi sitter og prøver å lage drifte film :lol:

Haha, da er vi visst to. Drikker red bull her og som har ligget i snøen et par timer, og koser meg med forza3 og drifting :!: btw, si ifra hvis du trenger hjelp til drifte videoen !!!

Endret av Iceman22
Skrevet (endret)

Jeg og har slitt med å få sove i natt, har faktisk ikke sovet enda og har heller ingen planer om det. Har brukt natten på å se Avatar, Fight Club, Paranormal Activity og spilt CoD:MW2. Kos :)

Ja, forresten, skal starte dagen med å se Never back down og noen Rambo-filmer.

Endret av Sattern
Skrevet

Ofc trenger vi det ;) Akuratt nå kjører kompisen min en Toyota Truene på fujimi kaido mens jeg kjører bak og er "kamera" bil. Vi har prøvd på tandem shots, men jeg suger så det failer greit ^^ Men det kommer seg.

Skrevet (endret)

OOoomg jeg begynner å kjenne det nå.. Sliter litt med å styre unna senga for å være helt ærlig :p

Edit: ..og det var 10 spensthopp fullført.

Endret av zennox
Skrevet (endret)
OOoomg jeg begynner å kjenne det nå.. Sliter litt med å styre unna senga for å være helt ærlig :p

Edit: ..og det var 10 spensthopp fullført.

Japp, kjenner det over helle kroppen en slaks trøtt følelse, men skal klare å være oppe til kl 12, så blir det god natt's søvn :D

Endret av Iceman22
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...