Gå til innhold

Blåtann Handsfree, tester anbefalinger ?


daghoi

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Skal ha meg handsfree til min Nokia E71. Har tidligere hatt en som var mer plunder og heft en til nytte. Så jeg tenkte jeg skulle sjekke mer før jeg kjøpte. De testene jeg finner på nettet er relativt gamle. Finnes det noen steder hvor det er testet (flere) modeller, si inneværende år ?

 

Er det generelle industristandarer, "protokoller", som jeg bør passe på at en handsfri idag har/støtter ? (Så feks at noen nesten 3 år gamle modeller selges for ca 900,-, da tenker jeg at det må ha skjedd noe iøpet av disse årene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei !

 

Skal ha meg handsfree til min Nokia E71. Har tidligere hatt en som var mer plunder og heft en til nytte. Så jeg tenkte jeg skulle sjekke mer før jeg kjøpte. De testene jeg finner på nettet er relativt gamle. Finnes det noen steder hvor det er testet (flere) modeller, si inneværende år ?

 

Er det generelle industristandarer, "protokoller", som jeg bør passe på at en handsfri idag har/støtter ? (Så feks at noen nesten 3 år gamle modeller selges for ca 900,-, da tenker jeg at det må ha skjedd noe iøpet av disse årene)

 

Klarer ikke finne link til noen test av denne...men Plantronics Voyager Pro er definitivt min favoritt for tiden. (denne kom i Juli09)

Lenke til kommentar
Hei !

 

Skal ha meg handsfree til min Nokia E71. Har tidligere hatt en som var mer plunder og heft en til nytte. Så jeg tenkte jeg skulle sjekke mer før jeg kjøpte. De testene jeg finner på nettet er relativt gamle. Finnes det noen steder hvor det er testet (flere) modeller, si inneværende år ?

 

Er det generelle industristandarer, "protokoller", som jeg bør passe på at en handsfri idag har/støtter ? (Så feks at noen nesten 3 år gamle modeller selges for ca 900,-, da tenker jeg at det må ha skjedd noe iøpet av disse årene)

 

Klarer ikke finne link til noen test av denne...men Plantronics Voyager Pro er definitivt min favoritt for tiden. (denne kom i Juli09)

 

 

Pussig du nevner den. Fant en test på amobil + noen utenlandske "review". Likte den, sjekker litt rundt iløpet av julehelgen og ser om jeg kommer over noe som virker mer ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...