faskeland Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Hei. Noen som vet om det går å bytte/laste ned nytt os (fortsatt s60) til Samsung Omnia HD? Bakgrunnen for spørsmålet mitt, er at man får O-HD på pixmania for vesentlig lavere pris(4400,-) enn andre steder(5500/6000,-), men da er menysystemet på Engelsk(eller tysk, fransk). Jeg er derfor redd for at æøå ikke er med i qwerty-tastaturet... Går det derfor an å laste ned norsk menysystem (gratis)? Om noen har gjort det, kan dere legge ut en guide for hvordan man gjør det, eventuelt noen linker? Har siklet på Milestone også, men video og kamera frister da tastaturet(Milestone) ikke har øæå, men har ikke O-HD(til rimelig pris) det heller er jeg usikker. Takk for svar!
aasm Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Det skulle jeg gjerne visst også! Syns den er for dyr på komplett, CDON, Mpx.osv Jeg poster her for å få denne tråden "aktiv"
MG10 Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Ja det er mulig.Har ikke direkte link her og nå,men all info dere trenger finnes her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå