Gå til innhold

Samsung LE40B535 HDMI/DVI port til xbox 360?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har kjøpt en LE40B535, den hadde tre HDMI innganger: HDMI 1, HDMI 2 og HDMI 3

HDMI 1 heter: HDMI/DVI

HDMI 2 heter: HDMI 2

HDMI 3 heter: HDMI 3 (finnes på siden av skjermen)

Det jeg lurer på er, kan jeg bruke xbox 360 min i HDMI 1? altså den med HDMI/DVI?

Grunnen til at jeg spør er at de anbefaller at jeg bruker HDMI/DVI porten til pc. Men når jeg gjorde dette så ble det faktisk dårligere kvalitet på fargene enn når jeg satt den i HDMI 3 f.eks. Det eneste som var problemet var at bilde gikk ut av skjermen på HDMI 3 men ikke på HDMI 1. Jeg fikk fult bilde på HDMI 1 men bilde var mer uklart. Det ser derimot ut som at fargene er helt like når jeg bytter mellom de to HDMI utgangene på tven med xbox'en. Så da må det være pcen?

En ting til jeg lurer på som er litt offtopic, jeg kjøpte 2 HDMI kabler på elkjøp til 99 kroner, stod ingen ting om det var 1.2 eller 1.3 osv. Men duger disse? Eller må jeg ha High Speed til xboxen?

Strålende fornøyd med denne tven og anbefaller den til alle :), dog jeg skal kjøpe en kalibrerings dvd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vent litt, jeg ser jeg stilte fargene på HDMI 1 (HDMI/DVI) til å være litt svakere pga den var for dynamisk. Husker bare at jeg brukte min pc på en grei LG 32 tommer for litt siden. Ser ut som jeg fikk stilt bilde tilbake nå. Men spørsmålet ligger fortsatt i om jeg kan bruke HDMI 1 til xboxen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...