gadus Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo V5545 som irriterer vettet av meg. Det kan ta opptil 15 minutter å starte maskinen, samme når jeg slår den av.... I bruk er maskin litt treigere enn normalt, men ikke like treg som ved oppstart Jeg har innstallert Vista på nytt, formatert og partisjonert HD. Kjørt defrag på HD, men fortsatt like treg. Systeminfo viser 2 GB minne og alt er som det skal. lastet ned ett HD testprogram for å sjekke etter feil/bad sectors mm på HD, men den var feilfri. Hva i alle dager kan dette skyldes???? Jeg blir gal... :/ Finnes det noen gode programmer som kan lastes ned for å ta en sjekk av systemet?? lite lysten på å levere inn PC da den er 3 år gammel og ikke verdt å bruke penger til reperasjon på. Tips anyone??
Gjest member-63169 Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 formatterte du eller bare reinnstallerte?
gadus Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 formatterte du eller bare reinnstallerte? Formatterte hele skjiten,begge partisjonene håpløse greier, rett før jeg bruker den som leirdue eller drivanker Skjønner ikke hvordan jeg skal finne ut hvor skoen trykker...???.. kan være HD, CPU eller RAM, kan ikke tenke meg hva annet som kan feile den??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå