Roger72 Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Har en nesten ubrukt PS2(max 5 timer i bruk) Og har en god del spill til denne. Men nå kan den ikke lese spillene lengre. Har testet den med DVD og CD, som fungerer fint. Bare å kaste denne nå? Garantien er utgått. Har Wii, så det er ikke aktuelt å kjøpe PS3 nå. Evt noen som skal selge sin PS2?
Ståle Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Det er støv på CD-leseren. Blås inn, evnt skru den opp og tørk av med en mikrofiberklut.
Roger72 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 Hei Takk for svar. Prøvde å blåse på den, og tørket over med en microfiberklut, men uten resultat. Men ser du skriver "skru den opp"? Er jo lett tilgjengelig som den er? Eller er det bare beskyttelse "linsen" som jeg ser overifra?
Brotato Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 jeg har samme problem, funket en stund bare å sende litt tørkerull inn i cdleseren, og så dra ut, men nå går ikke det lenger... har også prøvd å skru den opp, men tuppen på cdreaderen (mente det var den) stopper meg fra å få ta kassa :S
koffa Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Hvis de er mindre enn 5 år siden du kjøpte den kan du jo prøve å reklamere hvis du har kvittering...
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Kasserer den jeg. Da tar jeg den gjerne imot, jeg betale selvsagt frakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå