Gjest guestIam Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 hei er en gutt på 17, som sexdebuterte for to-tre uker siden da dama var på besøk. gikk bra i starten, da vi la og klinte og befølte hverandre, og gikk bra i 7-8 minutter når vi "gjorde det", helt til hu ba meg legge meg på ryggen så hun kunne ri meg. da mistet jeg hevelsen, og klarte ikke få den opp igjen, uansett hva vi prøvde. har ikke prøvd å ha sex etter dette, men tenner ikke like mye ved tanken på sex lenger heller. er det noe galt med meg pga dette? kan det komme av at jeg har vært veldig stresset og sliten i det siste, og nesten ikke fått sove på 4-5 uker? håper på ordentlige svar, og ikke frekke/spydige etc svar fra folk som enda er i fjortissalderen. gutt 17
Pubé Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Ja, jeg er fortsatt i fjortissalderen Men etter det jeg har fått med meg fra forumet her, så kan nok stress, utmattelse og lite søvn prege ereksjonen. Var det noe alkohol inne i bildet?
Gjest guestIam Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 hehe, så lenge en ikke oppfører seg så barnslig som fjortiser flest, så går det greit, og er mange på over 14 som enda er veldig barnslig i huet:P men OT: nei, det var ikke noe alkohol. var kanskje fordi jeg var veldig nervøs og hadde prestasjonsangst? noen andre som har svar det noe av det andre jeg spurte om? hadde vært fint med noen svar...
Right Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Stress og søvnmangel kan så klart ha innvirkning på sånt. Samme med prestasjonsangst, som nevnt over. Det er fullstendig normalt å miste ereksjonen, spesielt første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå