Svein2009 Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Har lastet ned 1881 mobilsøk til min Nokia n97. Fra presentasjonen av programmet: "Når din telefon ringer og nummeret ikke er lagret i kontaktlisten vil 1881 Mobilsøk automatisk slå opp hos Opplysningen 1881. Mobilsøk viser deg navn og adresse på den som ringer i løpet av noen få sekunder." Jeg registrerer at min mobil kobler seg opp til nettet uansett om den som ringer eller sender sms ligger lagret i kontaktlisten eller ikke. Koster selvfølgelig ikke mange ørene hver gang, men litt irriterende når det i teksten over gis inntrykk av at den skal gjøre det kun når nummeret ikke finnes i kontaktlisten. Er dette en bug i programmet?
Kleivis Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Har ikke testet 1881 sin app, men på Gulesider sin app kan du gå inn på instillinger og velge om den skal søke opp nummer som allerede er lagret på telefonen. Du kan kanskje gjøre det samme her?
Svein2009 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Har ikke testet 1881 sin app, men på Gulesider sin app kan du gå inn på instillinger og velge om den skal søke opp nummer som allerede er lagret på telefonen. Du kan kanskje gjøre det samme her? Finner ikke noe tilsvarende i innstillingene, men beskrivelsen tyder på at den skal koble seg opp kun når den ikke finner nummeret i intern telefonliste på telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå