Gjest ukjent:) Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Hei! Jeg lurer på om noen av dere vet om man er trygg når man akkurat er ferdig med det første brettet p-piller, og har tatt to tabeletter på det nye brettet? Bruker Mercilon, men det sto ikke noe om det på infoarket såvidt jeg så. Trenger svar fort XD
SirAmp Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 hvis det er månedsbrett vil jeg tro du er beskyttet når du er igang med brett 2. men det står nesten garantert i heftet som følger med.
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 2 uker eller til neste mens er vel den gyldne regel?
Kokobananas Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Jada, du er beskytta så lenge du har tatt pillene til riktig tid
mortania Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Har du hatt pillefri uke? Man har jo ikke eggløsning når man bruker p-piller, så det skal gå to uker fra blødning til eggløsning (dette når du ikke bruker pillen i det hele tatt), men jeg har opplevd fra mange venninner som vil ha barn at den første eggløsningen etter at de har sluttet på pillen "uteblir", på en måte. Da har de brukt eggløsningstest i mange dager før og etter eggløsningen skulle ha funnet sted uten at den har vært. Det vil da si ca 6 uker til neste eggløsning fra dag en i menstruasjonen. Innviklet? Ja. Med eller uten pillefri uke er du trygg hele veien så lenge du tar pillen hver dag, og helst til samme tid på døgnet. Slurv er det som gjør folk gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå