Gå til innhold

story/lore - hva bør jeg lese?


Anbefalte innlegg

hei,

 

jeg er litt nerdete av natur, og liker å sette meg godt inn i ting. jeg har altså spillt og klart ut Warcraft 1-3 et utall av ganger. har for en stund siden også begynt med WoW da. setter meg litt inn i rasene jeg skal spille og deres historie o.s.v.

 

nå vil jeg altså ta steget bittelitt lengre. jeg vil sette meg noe grundigere inn i story/lore i Warcraft-universet. det er i denne aledning at jeg ønsker tips til hva som er det ultimate å lese for å få hånd på dette. noe utfyllende, dog ikke usaklig. noe som forteller hele fortellingen, uten å spore av eller lignende.

 

alle tips er veldig velkommen. gjerne bøker/lignende som kan kjøpes til en ikke så alt for dyr penge.

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blir nok ikke å kjøpe femti bøker til tusenvis av kroner når jeg dessuten ikke aner om de er bra, hehe. kunne heller tenke meg et hefte til en hundrings eller to som har en slags leksikonstilnærming. eller et e-hefte, eller en wiki ellnz som er *bra*.

 

men kjør på! tar fortsatt imot tips jeg. :)

Lenke til kommentar
Er vel en offisiell lore del på Wow-europe som er gode historier

 

vil helst ha det litt fakta/leksikon-aktig, istedenfor episke fortellinger, om mulig.

Alle bøker som er anblefalt er epsike fortellinger. Det som er nærmest fakta/leksikon-aktig er den offisielle lore-delen på wow-europe. Et alternativ er å lese om de ulike personer, steder, hendelser osv på www.wowwiki.com Der er det samlet mye fakta, både fra warcraft 1-3, WoW, fantasybøkene og rollespillbøkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...