Kuli93 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Fant et gammalt spill på hylla i dag. Raven Shield! Prøver og instalere, men får bare feil melding om den Stream.sso fila "ikke er der" men går jo inn på mappa og finner den selv. Har søkt litt på google og sånn, og ser at ubi har sendt ut mange cd'r som det er feil på. Og at det er mange som har sendt inn og fått en ny cd tilbake. Men det er jo maaange år sida det ble lagd så har ikke no tru på at det hjelper så mye. Så noen som har noe personlig erfaring med åssen du kan fikse det? Det funka jo når jeg instalerte det første gangen =/ Men har jo bytta pc flere ganger etter det.
oyvjak Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Prøver du å installere på samme operativsystem som første gangen? Forøvrig et sabla bra spill.
Kuli93 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jaja, kjører XP Eneste forskjell er vell at på den tida hadde jeg SP2. Endret 13. desember 2009 av Kuli93
oyvjak Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Prøvd å kjøre installeringsprogrammet i kompatibilitetsmodus? Kan velge XP SP2 fra lista der tror jeg, om du tar høyreklikk->egenskaper->kompatibilitet. Annet enn det, så vet jeg ikke.
Kuli93 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Fikk fiksa det på en annen måte Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå