DonQuixotec Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Vi har nå søkt på stillinger i Huseby og fikk valgene Eskorte, Geværtropp 1 og 2 og Jegertropp. Hva er forskjellen på geværtropp 1 og 2? Jeg skal inn i kp2.
Teig Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Det er i utgangspunktet null forskjell på geværtroppene. Dog kan det variere noe på hvor mye SIBO o.l. hver tropp får. I tillegg har hver tropp forskjellige oppgaver i visse scenarioer, men det er så få at det er lite å tenke på.
Gene Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Den ene troppen blir indre perrimeter(skrives det slik?) og den andre blir ytre. Dog er dette noe som skjer i praksis en eller to ganger iløpet av tiden på huseby. Ellers er det egentlig ingen reell forskjell, bortsett fra at tropp 2 selvfølgelig er best.
Madock Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Jeg dimmet fra KP2 i dag faktisk,, og kan opplyse deg om at tropp 2 har sibo, og tropp 1 ikke. Sånn det var i perioden min i kp2 var at tropp 2 fikk all "moroa" mens tropp 1 somregel satt og sikret mot ingenting. Befalet virket også bedre i tropp2. Kan legges til at jeg var i tropp 1.
Chaqwa Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Vi kommer til å ta over for dere Ble ferdig med rekrutten på terningmoen leir idag, litt vemodig men deilig å bli ferdig. Hvordan er det med jegertroppen? Jeg har blitt valgt som jeger, så jeg lurer litt på jegertjenesten i KP2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå