Gå til innhold

Programvare lik som Gardermoen TV'ene viser frem nyheter/vær osv på?


AnaXyd

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

I forbindelse med en happening, skal vi ha en billettsluse hvor folk går igjennom. Her tenkte vi å ha en TV(som er koblet til en pc, da) som viste frem ulike ting som skjedde på happeningen, på en fancy måte. Vi har også sponsorer, og hadde vært knall for dem om de også hadde blitt vist der.

 

Jeg husker TV'ene på Gardermoen flyplass ved gatene, og disse har noen sånn lignende funksjon. Jeg aner ikke hva dette heter, så derfor måtte jeg relatere posten min til disse TV'ene.

 

La meg illustrere eksakt hva jeg mener:

post-91181-1260484923_thumb.jpg

 

RØD PRIKK:

Her har man da et dynamisk opplegg hvor man enkelt kan legge inn informasjon. F.eks en oversikt over hva som skjer, informasjon om tyveri osv. Det må da slide som et slags slideshow mellom de ulike visningene, for eksempel. Det må være enkelt å legge inn denne informasjonen, gjerne fra en annen PC.

 

 

GRØNN PRIKK:

Her viser vi sponsorene våre. Vi har en del sponsorer, så hadde vært greit med en mulighet om å rullere på dette også. Eksempelvis at det rullerer mellom et utvalg sponsorer hver 3. min.

 

 

 

Så jeg spør dere, noen som vet om noe jeg kan bruke her? Må da finnes noe programvare som gjør denne jobben(eller nogenlunde likt)? Eventuelt kom med tips! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...