Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne på "sprell" på skolen med jente, ideer?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gutt på 18, 3 vgs her.

 

Har oppnådd veldig god kontakt med ei jente på skolen, og har nok blitt litt betatt selv også.

 

Slik jeg oppfatter det flørter vi mye. Er også mye berøringer ute og går, og mye øyekontaktleking. Jeg liker henne, og slik jeg har oppfatta det, så liker jaggu hu meg og. Flere kompiser av meg som har sett oss inn action sier det samme. Problemet er at jeg har aldri muligheten til å be henne med ut. Eller vil for den saks skyld. Jeg vet ikke hvorfor, men har alltid følt det veldig kleint å stikke ut kun to, uten å ha rota først eller noe. Har vel noe med at jeg hater den date-framen som lett blir satt rundt det da. (Hvis noen har et parr forslag på lur, for hvordan å få henne med ut alene uten å sette date-frame, så takker og bukker jeg :) )

 

Uansett, det jeg lurer på er hva dere tror om å finne på noe sprell på skolen med henne. En ide som slo meg var noe som dette; Vi flørter mye med blikk i timene. Det jeg tenkte var en gang hun fanger blikket mitt (eller jeg hennes), å etter å ha holdt det en stund, hinte til at jeg vil ha henne med ut av klassen. Som når man peker på en person eller et sted med blikket og hodebevegelser. Når jeg da får henne ut, så geleider jeg henne til et avsides sted på skolen, og gåre for makeout.

 

Kva tycks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være litt risky på skolen når det er så mange som er der.

 

Om jenta har stort ego kan hun fort avstøte deg elns. om det er venninner i nærheten og hun er redd for å "miste" sin sosiale status og at det skal bli snikk snakk blant venninnene hennes.

 

Ellers er det bare å kjøre på, ha en frekk og flørtende tone. Gjør det spennende mellom hver gang dere møtes. Ta på henne mye, gjør henne vandt til at du tar på henne. Å ta på henne kan være enkle berørelser som på hånda, armen osv.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

hey, du trenger nye sko! Du har ikke peiling på hvilke sko du skal kjøpe, og trenger litt hjelp fra henne. Jenter er tross alt godt utdanna innen sko-shopping.. Så hun må nesten være med deg og se på sko. :whistle:

 

 

Kan være en ide, kanskje? Trenger ikke å være en typisk date. Gjøre noe hverdagslig, så får du ikke den "date-framen" rundt det og det blir ikke så skremmende for noen av dere. Dere gjør jo bare noe helt hverdagslig og vanlig, right? Er ikke noen date :)

 

Blir på en måte en date som ikke er en date, da.. :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Sant nok. Sånn apropo det så har vi jo slått følge hjem fra jobb et par ganger. Og det var en gang begge mista bussen og vi hadde god tid jeg VET jeg burde kyssa henne. type begge blir stille og jeg ser henne dypt inn i øynene. Men var trøtt og i dårlig mood, så feiga ut.. :shrug:

 

Men må si jeg fortsatt liker skoleforslaget mitt :p

Neida, hu ække no sånn sosialstatus-bitch. Og har jo heller ikke planer om å dra henne opp foran klassen, men heller rundt et par hjørner. Kanskje det er litt spennende, og derfor litt win? Har hørt jenter liker sånn :p

Lenke til kommentar
Men må si jeg fortsatt liker skoleforslaget mitt :p

Neida, hu ække no sånn sosialstatus-bitch. Og har jo heller ikke planer om å dra henne opp foran klassen, men heller rundt et par hjørner. Kanskje det er litt spennende, og derfor litt win? Har hørt jenter liker sånn :p

Du kan ha med deg et misteltein?

 

Eller en liten tvist. Gå og plukk deg en kvist med noen blader og hold det over henne samtidig som du sier: "De hadde ikke misteltein i butikken". evt hold en stein over henne og si at det er en mistelstein :p

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Men må si jeg fortsatt liker skoleforslaget mitt :p

Neida, hu ække no sånn sosialstatus-bitch. Og har jo heller ikke planer om å dra henne opp foran klassen, men heller rundt et par hjørner. Kanskje det er litt spennende, og derfor litt win? Har hørt jenter liker sånn :p

Du kan ha med deg et misteltein?

 

Eller en liten tvist. Gå og plukk deg en kvist med noen blader og hold det over henne samtidig som du sier: "De hadde ikke misteltein i butikken". evt hold en stein over henne og si at det er en mistelstein :p

 

Ville ikke gjort det...

Lenke til kommentar

For å være ærlig høres det litt ut som noe man ser på tenåringsdramaserier, og som kun resulterer i at seeren tar seg til pannen og blir flau.

 

Jeg vil nok anbefale trådstarter å gå for en tradisjonell fremgangsmåte. Kan fort gå galt om du hopper rett i rotingen, spesielt etter å ha ført henne med deg på den måten. Ta initiativ, spør om hun vil være med å finne på noe, og ta det derfra. Gi deg selv mer enn 30 sekunder på å lodde stemningen og se litt hva mer enn flørtende blikk det er.

Lenke til kommentar
Uansett, det jeg lurer på er hva dere tror om å finne på noe sprell på skolen med henne. En ide som slo meg var noe som dette; Vi flørter mye med blikk i timene. Det jeg tenkte var en gang hun fanger blikket mitt (eller jeg hennes), å etter å ha holdt det en stund, hinte til at jeg vil ha henne med ut av klassen. Som når man peker på en person eller et sted med blikket og hodebevegelser. Når jeg da får henne ut, så geleider jeg henne til et avsides sted på skolen, og gåre for makeout.

 

Kva tycks?

BEST. IDEA. EVER.

 

Får du ikke snøret i bånn med den der er det bare å legge inn årene og hengi deg selv til sølibat. Kulesikker plan!

 

Neill Strauss kan ta seg en bolle!

Lenke til kommentar
Poenget med mistelsteinen og sånt var å gjøre noe teit for å løse opp stemningen. Gjøre teite ting sammen er alltid win så lenge begge er med på det

 

Men hvordan vet du at dette er noe hun vil sette pris på? Det er forskjell på å gjøre slike ting med en du kjenner godt, og en du vil ha noe mer med. Kjipt om icebreakeren din sender deg til bunns.

Lenke til kommentar
hey, du trenger nye sko! Du har ikke peiling på hvilke sko du skal kjøpe, og trenger litt hjelp fra henne. Jenter er tross alt godt utdanna innen sko-shopping.. Så hun må nesten være med deg og se på sko. :whistle:

 

SirAndy :thumbs:

 

Ja faen du trenger sko! Jeg trenger sko... Hmmmm... :)

 

Uansett, :xmas: - shopping er ikke dumt. Da kan du jo "tilfeldigvis" bli sulten, og så er det "tilfeldigvis" en restaurant rett ved der dere står. Og siden hun var så snill å ble med føler du at du må betale. Og VIPS, du har vært på en date uten at noen av dere "skjønte det".

Lenke til kommentar
Poenget med mistelsteinen og sånt var å gjøre noe teit for å løse opp stemningen. Gjøre teite ting sammen er alltid win så lenge begge er med på det

 

Men hvordan vet du at dette er noe hun vil sette pris på? Det er forskjell på å gjøre slike ting med en du kjenner godt, og en du vil ha noe mer med. Kjipt om icebreakeren din sender deg til bunns.

 

Du kan egentlig ikke det. Når det gjelder å gjøre teite ting som en icebreaker gjelder det å ha riktig timing og ha bein i nesa. Jeg og noen venner gikk igjennom karl johann på kvelden en gang. Beruset på alkohol og selvtillit ba vi opp random jenter til dans og karaoke hos gatemusikerne. Personlig fikk jeg ingen nei e.l på de 2 timene vi brukte nedover der. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...