truba Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hei! Jeg må bare først som sist si at lyd osv ikke er helt mitt element å ferdes i dog, jeg verdsetter virkelig god lyd selv om jeg ikke kan noe om anlegg og instillinger og den slags. Men fra spøk til revolver, jeg vil kjøpe meg en hjemmekinoløsning, og jeg trenger hjelp. Det må være stilig, bra lyd og ikke minst billig. jeg ønsker også at forsterkeren har 3 hdmi inn og 1 hdmi ut, sånne høytalere som står på stolper er å foretrekke, og heres the kicker, må ikke koste mer enn 5K.... Jeg foretrekker også at det er å finne i en butikk, så jeg burde vel egentlig bare løpe rundt på elkjip og browse litt. men noen tips osv hadde vært supert da jeg heletiden føler at selgere prøver å lure meg:D ehm, takk for svar:)
Howard Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Heisann! Jeg vil absolutt anbefale et komponent-oppsett, som kan bygges ut og oppgraderes etter behov. Til 5k blir utvalget naturligvis ganske begrenset, men du får iallfall en god receiver og noen ålreite høyttalere til rundt den prisen. F.eks. Onkyo TX-SR507 "Dynavoice F6-pakke" Men da kommer jo f.eks. BD-spiller i tillegg, dersom du har behov for sånt. Eventuelt kan du begynne med fronthøyttalere, og bygge ut videre etter hvert som behov og økonomi tilsier det Styr iallfall unna plastanleggene med "alt i ett" - det er en klar anbefaling
truba Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Skrevet 10. desember 2009 ja, har skjønt det at 5K ikke er så mye penger når det kommer til god lyd;) men ja, så jo sinnsykt awesome ut det der:D skal pusle litt med kontoen min og se om jeg faktisk bestiller:) Tusen takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå