Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Hei Jeg er en 23 år gammel kvinne, går på Yasmin p-piller. Har den siste uken hatt stikking i underlivet, og hatt småblødninger. Ikke mye, har funnet litt blod i trusa en gang, men ellers er det litt rosa når jeg tørker meg når jeg har vært på do. Det skjer som regel hver gang etter jeg har hatt stikk og verk i underlivet. Siste blødning var på fredag. Venter menstrajon om ca en uke. Har hatt blødninger mellom menstrasjon for et halvt år siden, men da sa legen det kom av p-pillene, men da hadde jeg ikke noe verk. Jeg prøvde å bestille legetime i dag, men fastlegen/gynokologen min er på ferie til 5 januar. Er litt bekymret. Er det noen som har vært borti det samme?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Får håpe det. Snakka nettopp med ei venninne som er sykepleier, hun visste ikke helt hva det kunne være, men det skulle vertfall ikke være slik. Blødningen er vanlig med Yasmin, men er stikkingen i magen jeg bekymrer meg mest for.
Vaio Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Får håpe det. Snakka nettopp med ei venninne som er sykepleier, hun visste ikke helt hva det kunne være, men det skulle vertfall ikke være slik. Blødningen er vanlig med Yasmin, men er stikkingen i magen jeg bekymrer meg mest for. Hei. Husk, De kan også alltid råde deg med en annen lege. Vaio Endret 7. desember 2009 av Vaio
Blårens Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Søk på google med settningen stikking i magen blødninger gir treff på sider av typen snartmamma.no og lignende. Endret 7. desember 2009 av MongoMan
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 ja, kan råde meg med en anne lege. ja, vet d med mammasidene..har søkt det opp selv..men får ikke håpe jeg er gravid eller noe slik Kjekt med barn, men jeg er ikke klar for det helt enda...
Blårens Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Haha skjønner det godt. Jeg har satt som mål at jeg ihvertfall skal være 25 før jeg får barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå