vohm Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Hei, burde jeg kjøpe mobil nå eller skal jeg vente til etter nyttår? Vil prisene synke mye etter nyttår? Mobilen eg skal kjøpe er Htc Hero uten abbo
T4rdy Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Rundt rom-julen og nyttår, pleie det ikke å være knall tilbud på mangen ting da ?
Magnum p.i. Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Alt av elektronikk synker i pris jo eldre det blir. Men en HTC Hero er relativt billig i utgangspunktet, så det man eventuelt sparer på et mulig prisfall over nyttår kan ikke være stort mer enn et par hundrelapper.
Dre_C Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tror ikke at mobiler blir mye billigere etter jul. Mobilene som er på markedet i dag holder nok omtrent samme prisen helt til nye mobiler og modeller kommer på markedet. Først da synker eventuelt prisene. svært få lanserer nye mobiler og modeller i januar, en dårlig salgsmåned for elektronikk...
Hoffah Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Du kan jo ta det på sparket, elkjop.no har helgetilbud på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå