Gå til innhold

Roccat Kone mus/mus problemer


Anbefalte innlegg

Det er noe meget rart, når jeg spiller Cod 6 på pc og skal bevege musen til høye/venstre/opp/ned så oppstår det problemer.

 

Bruker nå Roccat Kone på min laptop Asipre 7730G

 

Til vanlig skrivebordsbruk er alt supert men når man går inn på Cod 6/ Css og skal se seg til sidene får musa delay innimellom relativt ofte. om man beveger musa høye venstre, høyre venste sammenhengende merker man delay lett.

 

Et annet problem er at den ikke er presis tenk dere at dere skal sikte på noe til venstre så beveger dere musa til venstre. her kommer 2 eksempler på hvordan musen reagerer når jeg da skal se til venstre.

 

1 gang til venstre: Den går fint bort til dit jeg skal se.

 

2 gang til venstre: Skal se til akkurat samme punkt som punkt 1 men musa går så fort at jeg snur meg nesten 3-4 ganger så langt til venstre enn normalt.

 

Dette skjer hele tiden, jeg har prøvd forskjellige mus og det er fremdeles samme problem. Jeg har latt venner etc prøve maskinen og de merker det samme. har også lånt musen til venne mine for å teste om det var musen som var problemet.

 

Så da er det vel kanskje datamaskinen da? Dette problemet går meg på nervene. På cod 6 når jeg skal løpe fort og se meg til siden har det hendt at jeg klarer og falla utafor banen fordi den går for fort i feil retning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjedde n¨r du lånte den bort til noen venner?

 

Oppstår problemene bare i MW2?

Hvis ja:

Se på instillinger in-game.

 

Hvis nei:

Let rundt på alle programmer/drivere som kan relateres til mus og se om det står noe hårreisende.

 

den fungerte perfekt hos mine venner. har problemet når jeg spiller FPS spill Left for Dead eller MW2 så er ikke prob med ingame. Har lastet ned og sett etter oppdateringer til musa men med de nyeste hjalp dette ikke noe heller. Oppdateringer i windows update er hele tiden oppdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...