Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sår i nesa.


Guest345

Anbefalte innlegg

Har nettopp fullført en roaccutan(isotretinoin) kur. Ble ganske tørr i neseborene, og derfor sitter jeg igjen med et sår i det ene nesebore som ikke vil gro. Bare jeg klør meg i nesa så strømmer det blod. Er det noen kremer eller noe lignende som jeg kan bruke som kan få dette såret til å gro?

Endret av Guest345
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet da jeg gikk på Roa. Ble så tørr i nesa at jeg begynte å blø med en gang. Kjenner meg ikke igjen i "sårene" du beskriver, men var vertfall veldig tørr + blod da :p

Jeg brukte, og bruker fortsatt ved behov, en sesamolje nesespray fra ratiopharm eller noe sånt. Den funker veldig bra, og tørrheten i nesa blir borte veldig raskt! Har ikke blødd fra nesa pga tørrhet på evigheter nå :)

Lenke til kommentar
Hadde samme problemet da jeg gikk på Roa. Ble så tørr i nesa at jeg begynte å blø med en gang. Kjenner meg ikke igjen i "sårene" du beskriver, men var vertfall veldig tørr + blod da :p

Jeg brukte, og bruker fortsatt ved behov, en sesamolje nesespray fra ratiopharm eller noe sånt. Den funker veldig bra, og tørrheten i nesa blir borte veldig raskt! Har ikke blødd fra nesa pga tørrhet på evigheter nå :)

 

Cool. Får man kjøpt den på apoteket eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...