Gå til innhold

FÅTT T610!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

levlex,

det var ikke noe rykte fra meg, jeg bare sa hva andre har skrevet, det har lite med meg å gjøre. Dessuten, kanskje mobilene fra komplett har lydproblemet de også, hvem vet? :wink: :roll:

Skrevet

fint at du fikk den mega-telefonen!

:evil: Er så forbanna lei av alle som absolutt må kommentere hver jæ*** gang noen skriver en post i feil emne e.l. hva gjør det om han oppretta et nytt emne?!! faen asså! -hvem bryr seg??!!! :evil:

Skrevet
levlex,

det var ikke noe rykte fra meg, jeg bare sa hva andre har skrevet, det har lite med meg å gjøre. Dessuten, kanskje mobilene fra komplett har lydproblemet de også, hvem vet?    :wink:  :roll:

Beklager det der.... Skulle skrevet fra itavisen.no

Skriver det om nå! :)

Skrevet

Vil bare si som følger, ringte selv til Komplett og telefonen var ikke kommet. Ringte dit i 2-tiden i dag, og ubekreftet var 2/6. Ringte også til Nor-Dialog og de hadde fått mail i fra flere importører at telefonen var utsatt 2 uker pga. lydfeilen. Så sånn er nå det. Det er nå håp i det hengende snøret iallefall. Så kanskje, kanskje.....

Skrevet

Hmmm..... Noe sier meg at man bør ta alle beskjeder man får med en klype salt. Er tross alt uansett kun to uker til hvis det er sant at man måtte sende tilbake et parti. Man har vel tålmodighet?.......... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...