Gå til innhold

Hvor selger de Daft Punk T skjorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googla rundt om kring og finner ingen ''trusted'' side der jeg kan kjøpe Daft Punk t skjorter. Disse sidene ser og virker ikke ekte.. Noen som har en bra side ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har googla rundt om kring og finner ingen ''trusted'' side der jeg kan kjøpe Daft Punk t skjorter. Disse sidene ser og virker ikke ekte.. Noen som har en bra side ?

Har kjøpt fra denne uten problemer..

Stereoboard

Takk for svar! Men det er desverre ingen t skjorter på den siden.

Skrevet

Stereoboard

Pokker.. Beklager den. Jeg sjekket ikke om de faktisk hadde noe fra Daft Punk.. Jeg kjøpte Maylene & The Sons of Disaster derfra.

Har du prøvd ebay da?

Daft Punk shirts

Skrevet

Stereoboard

Pokker.. Beklager den. Jeg sjekket ikke om de faktisk hadde noe fra Daft Punk.. Jeg kjøpte Maylene & The Sons of Disaster derfra.

Har du prøvd ebay da?

Daft Punk shirts

Njaa.. Liker ikke å handle utenlandsk med andre folk, ble svindla 2 ganger der og det var siste gang jeg besøkte den siden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...