warhammerprobs Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg er en student som går på UIO, og er i den situasjonen at jeg ikke har fått nok poeng på obliggene, så har ikke sjansen til å ta eksamen engang. Så da har eg bare 15 studiepoeng dette semesteret:S Hva må jeg gjøre for å få omgjort lån til stipend igjen? Er det en mulighet for å ta 45 poeng neste semester? Endret 3. desember 2009 av warhammerprobs
jamelia Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Jeg er en student som går på UIO, og er i den situasjonen at jeg ikke har fått nok poeng på obliggene, så har ikke sjansen til å ta eksamen engang.Så da har eg bare 15 studiepoeng dette semesteret:S Hva må jeg gjøre for å få omgjort lån til stipend igjen? Er det en mulighet for å ta 45 poeng neste semester? Sånn jeg har skjønt det, kan du ha en forsinkelse på opptil 60 poengs forsinkelse før du ikke får noe. Men hvordan det er i forhold til stipend, vet jeg ikke. Jeg vil nok anbefale å ta kontakt med Lånekassen, tror de skal være veldig behjelpelige med å svare på sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå