lobster Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 jeg har problemer med min Acer Aspire One og Windows 7. Markøren ser ut til å leve sitt eget liv og har en tendens til å flytte på seg mens jeg skriver. Jeg mener bestemt at jeg ikke er nær muspekeflaten. For meg ser det ut som maskinen ikke klarer å følge med lengre. Noen som har vært borti lignende?
Flimzes Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Det er ofte veldig lett å slå nedi museflaten med en tommel når man skriver. Du kan jo sjekke om den kanskje er overfølsom, kan du flytte markøren ved å holde fingeren litt over touchpaden?
Kattzor Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 jeg har problemer med min Acer Aspire One og Windows 7. Markøren ser ut til å leve sitt eget liv og har en tendens til å flytte på seg mens jeg skriver. Jeg mener bestemt at jeg ikke er nær muspekeflaten. For meg ser det ut som maskinen ikke klarer å følge med lengre. Noen som har vært borti lignende? Det du beskriver høres ut som et driverproblem. Har sett problemet på noen maskiner på jobben, og det er i det aller fleste tilfellene driverproblemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå