kingkop Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Det har skjedd noe tragisk på min hjemme PC. Jeg har en mappe som er lagt ut til deling pga av et hjemmenettverk. I denne mappa hadde jeg masse mp3, programmer, og bilder. Alt innholdet i denne mappa er slette og det må ha vært noen uteforstående som har gjort det. Det triste er at flere hundre familiebilder er tapt. Jeg hadde ikke noe back up på de, desverre. Jeg lurer på om det finnes noen måte å berge bildene på, da jeg ikke har formatert hdd'n siden dette skjedde for fire dager siden. Håper noen kan komme med gode råd.
Krishell Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Dette skjedde med meg en gang da jeg lasta ned en driver fra creative som inneholdt virus. jeg testet et program som het noe på recovery, det fant alt sammen, bruk søke funksjonen i forummet så er det mange tråder om dette
JanA Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Dette skjedde med meg en gang da jeg lasta ned en driver fra creative som inneholdt virus. jeg testet et program som het noe på recovery, det fant alt sammen, bruk søke funksjonen i forummet så er det mange tråder om dette Easyrecovery heter det. og det har reddet dagen min mer enn en gang
Krishell Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Dette skjedde med meg en gang da jeg lasta ned en driver fra creative som inneholdt virus. jeg testet et program som het noe på recovery, det fant alt sammen, bruk søke funksjonen i forummet så er det mange tråder om dette Easyrecovery heter det. og det har reddet dagen min mer enn en gang så rett så rett, Takk for slike programmer som redder livet til en kar i fylla eller etter virus
MistaWu Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Dette skjedde med meg en gang da jeg lasta ned en driver fra creative som inneholdt virus. jeg testet et program som het noe på recovery, det fant alt sammen, bruk søke funksjonen i forummet så er det mange tråder om dette Easyrecovery heter det. og det har reddet dagen min mer enn en gang så rett så rett, Takk for slike programmer som redder livet til en kar i fylla eller etter virus Lol. Easy Recovery er helt kong. Kjappt og enkelt.
kingkop Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Skrevet 27. mai 2003 Har fått tak i Easy Recovery. Men hver gang jeg kjører den, ser den ut til å kopiere hele disken. Jeg skal nå prøve å sette meg mer inn i dette programmet, men er det noen av dere som har brukertips?
DarkfliP Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 bruk Get Data Back. Funka bra for meg, bedre enn easy rec..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå