Mosoo Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har noen poeng på lockerz (www.lockerz.com/about) som jeg har tenkt å bruke på Modern Warfare 2, men i infoen til spillet står det "NTSC only". Og i Norge har vi jo PAL, så jeg tror jo at det ikke funker. Men søkte det på google og fant: http://uk.answers.yahoo.com/question/index...01051546AAdnwcs Der er det en som skriver: "the uk version only works in Europe" Spørsmålet mitt er om det vil funke?
Blodappelsin Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Om det er til PS3, så funker det. Så sant du har en tv som kan vise NTSC, noe alle nye tver kan.
Mosoo Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Skrevet 2. desember 2009 Om det er til PS3, så funker det. Så sant du har en tv som kan vise NTSC, noe alle nye tver kan. Det glemte jeg å si at det var til xbox. Så da funker det ikke?
Blodappelsin Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 I utgangspunktet ikke, men så vidt jeg vet er enkelte titler til 360 sonefrie også. Jeg aner dessverre ikke om MW2 er det.
Mosoo Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Skrevet 4. desember 2009 Er det noen som kan være så snill å finne det ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå