Quick Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei! Har lenge sett etter et gitarstativ som kan monteres på veggen, slik at gitaren henger horisontalt. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Var på en stor instrumentbutikk i går, men de hadde ikke. De foreslo jeg skulle prøve litt Googling, men har enda ikke funnet noen norsk nettbutikk som har. Tenker da på noe slikt: Mvh Endret 28. november 2009 av SaihtamG
Quick Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 Hei! Har lenge sett etter et gitarstativ som kan monteres på veggen, slik at gitaren henger horisontalt. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Var på en stor instrumentbutikk i går, men de hadde ikke. De foreslo jeg skulle prøve litt Googling, men har enda ikke funnet noen norsk nettbutikk som har. Tenker da på noe slikt: Mvh Ingen som vet dette? Mvh
proaudio Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Jeg merker jeg får vondt i hjerte mitt over hvor dårlig service det er der ute.. må det være i Norge? Hvorfor ikke bare bestille fra Music123, koster sikkert ikke mer enn halvparten av Norgespris... Den billigste koster $39,00... it's not just good, it's good enough! =)
Quick Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 Hei! Takk skal du ha! Er dette ei seriøs sjappe? Mvh
proaudio Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 (endret) blod-seriøs:) har bestilt mye fra music123.com og musicianfriend.com Endret 1. desember 2009 av proaudio
Quick Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 blod-seriøs:) har bestilt mye fra music123.com og musicianfriend.com Ca. hvor lang leveringstid har de?
Quick Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 (endret) blod-seriøs:) har bestilt mye fra music123.com og musicianfriend.com Ca. hvor lang leveringstid har de? Fant det jeg lette etter hos Intersalg.no. Ble billigere å bestille derifra enn fra Music123... Endret 1. desember 2009 av SaihtamG
ListeKlovnen Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Det så bare helt fantastisk kult ut da! Si ifra når du får det om det ser bra ut da
Quick Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 Ser vanvittig bra ut! http://www.intersalg.no/product/507925/Elg...-vegg!.html Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå