ekallevik Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 (endret) Hei Jeg har tenkt på å kjøpe en ny TV til kjellerstua hjemme, men er litt i tvil om hva jeg bør kjøpe. Størrelse: 37-42" Prisklasse: 5-8 000,- Spesifikasjoner: FullHD, minst 3x HDMI, 100Hz Kildesignal: Kabel-tv Hva annet enn tv skal du bruke den til? Har hjemmekinoanlegg som jeg ser litt film på, i tllegg til at jeg har PS3 som blir brukt ofte sammmen med kamerater Skal du koble til pc? Ser film fra PC'en minst et par gang i uka, så det er viktig at TV'en er god på dette. Har så langt sitt på disse: Samsung LE40B535 LG 42LH4000 Panasonic TX-P42G10E Sony Bravia KDL-40W5500 Endret 27. november 2009 av ekallevik
Athikez Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 (endret) Plasma til panasonic bør du utelukke pga du spiller endel spill. Da er LCD eller led det beste alternativet. Pga skarphet og kontrastnivå. Av de tv'ene du har sett på er sony KDL40W5500 en fin alternativ. God kontrast nivå, skarpe bilder og bravia bildemotor som gjør jobben bra til spilling og film. ellers så bør du se på Toshiba sin 42RV635DN. Den e utrolig bra bilde prossesor som gjør film og spilling ekstremt bra. Pga "Resolution+" teknologien som oppskalerer alle bilder til FullHD uansett kilde på en veldig bra måte. Har også en spillemodus som gjør tv'en meget bra til Playstation 3. De selger den på Elkjøp til rimelig sum, ca. 8000kr. Nesten samme pris som sony. Men Toshiba er bedre kjøp etter min mening til ditt bruk. De har også en 37" av samme tv. Endret 28. november 2009 av baddis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå