Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Klarer nesten ikke en dag uten typen. Trenger litt hjelp!


Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg forklare dette..

 

Jeg har et spm og kanskje et problem, men er ikke sikker. Jeg og typen har vært sammen i nesten 2 mnd nå, og vi har det egentlig kjempebra. Et lite problemet er at jeg tror jeg har vært for mye med han, siden jeg på en måte nesten ikke klarer å være fra han en dag.

 

Jeg sitter kanskje dagen før å tenker "huff i morgen får jeg ikke se typen." men når neste dagen liksom kommer, så klarer jeg meg den dagen uten typen, bortsett fra at jeg kjedelig meg mye og små savner han.

Jeg vil ikke være for mye med han heller pga jeg er redd jeg vil gå lei av han da elr at vi ikke få liksom litt "alene tid" med oss selv. Jeg vil ikke ta "alene tiden" fra typen min pga han (som mange gutter) har rett til å være litt alene, har litt space for seg selv og evt være med kompiser etc.

 

Så jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med den følelsen som er inni meg.. Jo, jeg kunne vært med venner, men de bor på andre siden av byen og transport er ikke det som går mest av.

 

Vi skal vær fra hverandre nå i 4 dager. Han skal være med sine venner, og jeg skal være med en venninne til hytta med noen andre venninner. (Så vi blir litt fra hverandre).

 

Så hvordan kan jeg liksom får "slutt" på denne følelsen som gjør at jeg nesten ikke klarer en dag uten å være med typen? Hvilken følelse er det?

Er det noen andre som har det slikt? Jeg har aldri opplevd det slikt, for man kan vel si at dette er vel mitt første skikkelig forhold. Jeg føler meg lost her.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta med ei kasse øl på hytta...

 

Problem solved.

 

Får nok ikke blitt sett offentlig med ei kasse øl foran mine foreldres øyne før om et halv år ;)

 

Den var jo sur =/

 

Vel.... kanskje dere kan spille ludo istedet, og satse på at dette spennende spillet løsriver deg fra alle andre tanker?

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Tror det er veldig normalt å føle det litt sånn i starten at et forhold, og kanskje spesielt om det er ditt første skikkelige forhold, og man er stormende forelsket. Er nok mange som vil se sin kjære hele tiden da.

 

Prøv å kos deg, slapp av og tenk på det at kjæresten din er der når dere treffes igjen. Savn er også litt godt, for ingenting gjør like godt som å treffes igjen etterpå. :)

Lenke til kommentar

Det du føler er veldig enkelt og greit: Forelskelse :)

Det er 100% normalt, og alle har det sånn av og til. Men det virkelige spørsmålet er om du virkelig vil bli kvitt den følelsen? Hvor godt er det vel ikke å se typen din etter noen dager med savn?

 

Denne følelsen vil gå over til slutt, og når den tiden kommer, så kommer du til å savne å ha den følelsen og hvor ekstremt godt det var å se han igjen.

Så jeg skal rett og slett ikke gi deg noen råd, for jeg tror at du innerst inne vil ha det savnet så lenge du kan. ;)

Lenke til kommentar
Prøv og mor deg uten å tenke for mye på han :yes:

 

Skal prøve! :)

 

hvor gammel er du?

 

Hvem?

 

Hvis du mener TS tror jeg hun er 17.5 år :p

 

"Får nok ikke blitt sett offentlig med ei kasse øl foran mine foreldres øyne før om et halv år "

 

Det er riktig :)

 

Ta med ei kasse øl på hytta...

 

Problem solved.

 

Får nok ikke blitt sett offentlig med ei kasse øl foran mine foreldres øyne før om et halv år ;)

 

Den var jo sur =/

 

Vel.... kanskje dere kan spille ludo istedet, og satse på at dette spennende spillet løsriver deg fra alle andre tanker?

 

Hehe, morsomt :) Må vel kanskje prøve det da :laugh:

 

Tror det er veldig normalt å føle det litt sånn i starten at et forhold, og kanskje spesielt om det er ditt første skikkelige forhold, og man er stormende forelsket. Er nok mange som vil se sin kjære hele tiden da.

 

Prøv å kos deg, slapp av og tenk på det at kjæresten din er der når dere treffes igjen. Savn er også litt godt, for ingenting gjør like godt som å treffes igjen etterpå. :)

 

Det er sant. Det er gått å se han igjen etterpå :) Takk ^^

 

Det du føler er veldig enkelt og greit: Forelskelse :)

Det er 100% normalt, og alle har det sånn av og til. Men det virkelige spørsmålet er om du virkelig vil bli kvitt den følelsen? Hvor godt er det vel ikke å se typen din etter noen dager med savn?

 

Denne følelsen vil gå over til slutt, og når den tiden kommer, så kommer du til å savne å ha den følelsen og hvor ekstremt godt det var å se han igjen.

Så jeg skal rett og slett ikke gi deg noen råd, for jeg tror at du innerst inne vil ha det savnet så lenge du kan. ;)

 

Nje, når du sier det slikt vil jeg vel ikke bli kvitt den følelsen. :blush:

Det er sant, det er skikkelig godt å se han igjen etterpå! :)

 

Ja, når du sier det så, så tror jeg det ja. Tusen takk! :)

 

Tusen takk for alle innlegg! :)

 

Jeg har fått svar på det jeg ikke viste! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...