Gå til innhold

Bærbar til studentbruk, 7500kr.


LMH

Anbefalte innlegg

Hola! :)

 

Er lysten på å kjøpe meg ein ny bærbar PC rundt juletider. Dette er ein PC eg vil bruke til studentlivet, altså ha den med på lesesal, forelesning, skrive forskjellige oppgåver, ta notatar osv. Det er altså ikkje snakk om noko gamingmaskin.

 

På mi noværande maskin har eg vista, så eg reknar med eit vist ytelsehopp når eg byttar over til 7 og eventuelt Linux som eg er ganske gira på å prøve ut. Men eg veit ikkje om dette er nok, for eg vil at maskina skal vere lynrask til dei tinga eg skal bruke den til. Eg vil gjerne ha mange vindauge åpne, mange dokument, internett, musikk osv. samtidig som maskina framleis følest superkjapp. Er dette mogleg å få til? :)

 

Batterilevetid er også eit viktig punkt, 4-5 timar burde den i alle fall klare. I tillegg burde den vere så stille som mogleg, og ikkje vere noko særleg tung.

 

Er det spesielle ting eg burde tenke på for å få dette til? Konkrete PCar nokon kan tipse om? Fått med meg at det er ein del batteribesparande prosessortypar der ute, gjev desse også god ytelse til vanleg bruk? Går alt i W7 silkeglatt?

 

For å oppsummere litt:

 

Bærbar PC til studentbruk, altså: hovudsakleg teksbehandling og internett. Kjem til å bruke eit teiknebrett, men dette for å skrive og ta notatar, ikkje teikne veldig mykje, så maskina treng ikkje å køyre tyngre ting som photoshop veldig godt, sjølv om dette ikkje er å forakte.

 

15 tommar skjerm, helst ikkje mindre, kanskje større.

 

Lang batteritid

 

Stillegåande

 

7500 kr sånn ca kan eg bruke på denne.

 

Takkar for alle tips og råd! :)

 

Har drevet litt research og kom over Asus UL80Vt i kveld, som ser ut til å vere eit godt alternativ:

 

http://www.anandtech.com/mobile/showdoc.aspx?i=3665&p=1

 

http://www.laptopmag.com/review/laptop/asus-ul80vt-a1.aspx

 

Har ikkje heilt klart å finne ut om den er mogleg å få tak i her til lands. Nokon som veit noko om denne? Tankar? Trur dykk at dette kan vere noko som kan passe til mine behov? Den har kanskje meir "grafikk" enn eg har bruk for, men dette er ein PC eg vil bruke i mange år framover, og så lenge batteriet held seg så bra som det ser ut til her kan det ikkje skade.

Endret av LMH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ja, da blir det noe stivere pris.

har du vært å sett på den nye MacBooken?, synes den er ganske stilig.

men ja Pro versjonene er penere.

 

uansett så alt det du ønsker av en laptop, som du beskriver over, passer macbook veldig bra.

Lenke til kommentar
ja, da blir det noe stivere pris.

har du vært å sett på den nye MacBooken?, synes den er ganske stilig.

men ja Pro versjonene er penere.

 

uansett så alt det du ønsker av en laptop, som du beskriver over, passer macbook veldig bra.

 

Sier du det? Trådstarter forteller at han ønsker "15 tommar skjerm, helst ikkje mindre, kanskje større" til rundt 7500. En kan jo selvfølgelig kjøpe 15 tommer MBP men den starter på 14000.

Hva med en acer timeline med 15"? Den får du for under 7000. De er lette og har ekstremt god batteritid. Har ingen erfaring med den selv, men den har fått god omtale og jeg ser for meg at den kan være en svært god studentmaskin.

Endret av sampaka
Lenke til kommentar

Hvorfor må det være 15 tommer? Du klarer deg fint med en 13 eller 14 tommer til ditt bruk og da får du i tillegg en langt lavere vekt og mere portabel pc.

 

Jeg vil tro at Asus UL30A (du kan lese min anmeldelse her) eller Acer Timeline 3810T (anmeldelse her) burde være perfekt til ditt bruk.

 

Om du likevel ønsker en større skjerm kan du se på Asus UL50A eller Acer 4810T eller 5810T

Lenke til kommentar

Det er nettopp det det er. Sit til vanleg på ein 20 tommer "bærbar" og har blitt ganske glad i den store skjermen. Er derfor ikkje så gira på å gå veldig langt ned i størrelse.

 

Har sett litt på Timeline serien, UL30 og UL50. Er det nokon som har erfaring med UL50? Er det berre størrelsen som er forskjellen i forhold til UL30? I så fall er det jo berre å stole på omtalen til jon_o her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...