Gå til innhold

Nye Headsett


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nye headsett, fordi mine gamle knakk. Jeg vil ha noen med store øreklokker, og god lyd. Problemet er at jeg bare har max. 600 ,- til disposisjon til innkjøpet.

 

Noen som har noen forslag og eventuelle webshoper jeg kan bestille på ?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe meg nye headsett, fordi mine gamle knakk. Jeg vil ha noen med store øreklokker, og god lyd. Problemet er at jeg bare har max. 600 ,- til disposisjon til innkjøpet.

 

Noen som har noen forslag og eventuelle webshoper jeg kan bestille på ?

 

:)

thumbs up for koss UR40! :woot:
Lenke til kommentar

jeg kjøpte mine KOSS - UR20 på TG, og er veldig fornøyd med de, de sitter som de skal på hodet og har en fin og klar lyd, mye bass har den også.. det eneste som skuffa var lyd nivået. jeg klarer ikke spille "høyt nok" med de :shrug: selv om jeg har kopla de opp på forsterkeren gir de seg der jeg vil ha enda litt mer guff :( når det kommer et bra riff og man vil skru opp litt til så gir de seg :

men til vanlig ludnivå så er de kjempe bra. Det er også veldig solid, kan vrenge og vri på det så mye jeg vil

 

og de isolerer lyder utenifra VELDIG godt. når jeg var på TG så kunne jeg bare kjenne bassen i brystet fra høytalerene på scenen. men kunne ikke høre en ting annet en min egen lyd. *thumbs up*

 

Hvis man er veldig paranoid så er dette kanskje ikke en god egenskap :p

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hva du har tenkt å bruke hodetelefonen til.

Hvis du har tenkt å bruke dem kun til spilling er det slik at Koss Hodetelefoner har en god dyp lyd som ikke gjør at du blir sliten i øra.

 

Derimot skal du bruke dem til å mekke musikk ville jeg aldri kjøpt koss fordi lyden disse gir er upresis og dekker over mye som kan gjøre at musikken høre dårlig på et Stereoanlegg.

 

Hvis du skal bruke dem til bare å høre på musikk kan Koss fungere greit. det spørs da om du vil ha mye bass, for det har Koss, alt for mye etter min mening. Jeg foretrekker mindre bass og en klarere lyd.

 

om du skal drive med musikk vil jeg enten anbefale å spare til Grado sr 60 eller hdFusion 500 fra sennheiser fra http://www.lydrommet.no/

 

Men som alle vet lyd er subjektivt og det beste er om du går og hører før du kjøper.

 

Mhv Njáll

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis jeg skal abefale noen gode headphones til under 600 kr, MÅ jeg abefale deg Philips HP800, hvis du har råd kjøper du de som er enda 200 kr dyrere.. de er enda mer stilige å litt større, men kvaliteten på lyden er like bra. Lyden er vel ikke mye å utsette på. Kjempe bra til å høre musikk å spille spill med. De er absolutt verdt penga.. tror jeg betalte 600,- :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...