Gå til innhold

problemer med oppstart i XP???? HJELP!!!!


Anbefalte innlegg

har et problem med pc'en som jeg egentlig ikke forstår noe av, dataen starter uten noen problemer men når bootscreenen er ferdig kommer en blåskjerm som forsvinner etter et halt sekund, som betyr at dataen starter på nytt igjen :( og slik fortsetter den i det uendelige.

 

jeg har prøvd å trykke F8 i oppstarten slik at jeg kan velge feilsøking og liknende alternativer, men samma reultatet.

har også prøvd "format c:" og installert hele driten (Windows Home Edition) på nytt igjen, men etter ett par dager kommer feilmeldinger om manglende dll filer og maskinen klikker mongo på nytt igjen :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gjerne fjern mesteparten av utrops- og spørsmålstegnene fra emnefeltet..

og forresten, capslock'en din er visst på.. hvis du slår den av blir bokstavene dine penere :)

 

edit: og forresten, har en mistanke om at avataren din kanskje er i største laget. Ser du er ganske ny her, så gjerne gå gjennom retningslinjene kjapt..

Lenke til kommentar
gjerne fjern mesteparten av utrops- og spørsmålstegnene fra emnefeltet..

og forresten, capslock'en din er visst på.. hvis du slår den av blir bokstavene dine penere :)

 

edit: og forresten, har en mistanke om at avataren din kanskje er i største laget. Ser du er ganske ny her, så gjerne gå gjennom retningslinjene kjapt..

 

har du ikke annet å gjøre på? sukk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...