Kranjcar Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Nettopp kjøpt ny TV til rommet mitt, men hvordan skal jeg få TV-signaler? Har overhodet ikke peilling på dette her. Vi har en GET-dekoder vi ikke bruker i huset her, men vil den funke på rommet mitt? Og hvordan? På forhånd tusen takk.
DataFjotten Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Den vil fungere om du får lagt opp kabel inn til rommet ditt ifra inntaket til TV'en. Regner med dere har GET ellers i huset?
Kranjcar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 Den vil fungere om du får lagt opp kabel inn til rommet ditt ifra inntaket til TV'en.Regner med dere har GET ellers i huset? Hvilken kabel da? Har GET ellers i huset, ja!
DataFjotten Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Da må du ha enten en koaks eller en cat-5 kabel ifra hovedkabelen til tv'en og inn på rommet som du plugger i dekoderen. Hvis du tar seriekobler dekoderene vil dekoderene måtte vise samme kanal hele tiden. Derfor må du ha egen kabel.
Kranjcar Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 Hvor får jeg kjøpt sånn kabel? Og hvor mye koster det?
DataFjotten Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Biltema, clas ohlson o.l. Sjekk pris i katalog bare.
Dan Stamnes Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hvor får jeg kjøpt sånn kabel? Og hvor mye koster det? Om du ikke har hørt om coax kabel før, så anbefaler jeg deg og ringe kabel-tv selskapet ditt og be om tilbud på ekstra kontakt for hver ekstra kontakt du setter opp, så detter signalet utover i internettet (kontakter har forskjellig dempning). fleste KTV selskaper krever en viss dempning fra abonennt og ut til avgrener ute.. men for all del, lag din egen kontakt. få dårlig bilde bare en anbefaling fra meg som driver med KTV daglig (montør i større bedrift for større firma)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå